פסטיבל אינדידזרט, יומיים של מוזיקה בכפר אלדד שבגוש עציון בהשתתפות זמרים והרכבים מוסיקליים. מנכ"ל הרי זהב: "לא רק בניית בתים, בניית קהילות".

 

ביום חמישי האחרון הגיע לסיומו פסטיבל אינדידזרט בכפר אלדד שבגוש עציון שיצא לדרך ביום רביעי.

באירוע השתתפו אמנים רבים וביניהם יושי, בניה ברבי, פול טראנק, קרולינה, עלמה גוב, איפה הילד, מיכה שיטרית ועוד רבים. אל שני ימי הפסטיבל הגיעו אלפי אנשים, רבים מהם תושבי גוש עציון.

מדובר בשנה השלישית בה מתקיים הפסטיבל שמביא אמנים מהשורה הראשונה אל גוש עציון, אזור המתפתח בשנים האחרונות הן מבחינת היישובים המתרחבים ומתחדשים והן מבחינה תרבותית ועסקית.

חברת הנדל"ן הרי זהב, שבונה בכל יישובי יהודה ושומרון כבר למעלה מעשור היא אחד הגורמים המרכזיים שעומדים מאחורי הפסטיבל, ונותנת חסות מרכזית בו.

הרי זהב בונה את פרויקט המגורים החדש בכפר אלדד, בו נמכרו כבר עשרות יחידות דיור.

"הרי זהב לא רק בונה יישובים, אלא בונה קהילות", אומר יקי שוורץ, מנכ"ל חברת הרי זהב. "אנחנו משקיעים מחשבה לא רק בבניית הבתים, אלא גם לדוגמא גם איך משאירים את כח העבודה בגוש עציון, לשם כך הקמנו את מתחם הלולים בכפר עציון, עם עשרות עסקים קטנים ובינוניים שנמצאים בו".

בעלי החברה – זאב אפשטיין, אמר, "פיתוח התרבות באזור הוא נקודה חשובה נוספת והתמונות מהאירוע מדברות בעד עצמן. זה לא קיסריה, לא תל אביב, לא אמפי שוני. זה כפר אלדד. כן, חשוב לנו לדאוג שתושבי גוש עציון יקבלו תרבות מהשורה הראשונה".

יכול להיות שזה יעניין גם חברים שלך?