שוק הנדל"ן חווה האטה בגלל המלחמה, אך יש חברות שהחליטו להמשיך בבניה ובשיווק משום שהן רואות בנדל"ן לא רק עסק אלא גם ערך

פורסם באתר ערוץ 7 

פרויקט קדם – הרי זהב

שוק הנדל"ן נכנס לקיפאון מסוים עם תחילת המלחמה בתחילת אוקטובר האחרון. אי-הבהירות שהביאה איתה המלחמה הובילה חלק מחברות הנדל"ן לקבל החלטה לעצור כל פעילות עד לחזרת היציבות לשוק ולמדינה בכלל.

לעומתן, היו חברות שהחליטו שלא לעצור, גם מתוך אמירה ערכית אך גם מתוך הבנה שהשוק יחזור לעצמו בשלב כלשהו, ועד אז צריכים לספק שגרה מסוימת לרוכשי הנדל"ן.

כעת, שחרור המילואים המאסיבי שהתרחש בשבועות האחרונים מייצר תנועות חיוביות בתחום הנדל"ן. דו"ח של הכלכלן הראשי במשרד האוצר שהתפרסם השבוע גילה על התאוששות מהירה של שוק הנדל"ן בחודש ינואר האחרון. הסימנים האלו מעידים כי אחד התחומים המבוקשים במדינה חזר לתפקוד. בנוסף, גם משבר הפועלים מתקרב לפיתרון שייתן מענה לכלל הפרויקטים.

חברת הרי זהב, שרבים מעובדיה גויסו החל מה-7 באוקטובר היתה מסוג החברות שהחליטו שלא לעצור עם פרוץ המלחמה. אמנם עובדים רבים מילאו תפקידי לוחמה ברצועת עזה, ביהודה ושומרון ובגבול לבנון, אך הנהלת החברה החליטה להמשיך בכל הכוח לאפשר יציבות לרוכשים.

וכך, פרויקטים רבים של החברה, הפרושים בכל רחבי יהודה ושומרון המשיכו להימכר גם בימי המלחמה. "בוודאי שיש כאן גם אמירה ערכית", מעיד זאב אפשטיין, יו"ר חברת הרי זהב, "הבנו שאנחנו לא יכולים לעצור. עצירה היתה נותנת פרס לטרור, למי שביקש לגדוע את חיינו כאן, סיבה שניה היא שאי אפשר לדעת איזה משבר יגיע בהמשך, ואסור לתת למשברים לנהל אותנו. כך היה גם בקורונה, כך גם עם העלאת הריבית על ידי בנק ישראל בשנה שעברה ועכשיו המלחמה. משברים תמיד יצוצו, השאלה מי מנהל את מי – אתה את המשבר או המשבר אותך".


פרויקט דותן – הרי זהב

בימים אלה מקיימים בחברת הרי זהב מספר ימי מכירות במגוון פרויקטים של החברה בכל רחבי יהודה ושומרון, כך בין היתר בריחן, דותן, נגוהות, טל מנשה ועוד. בנוסף, תשתתף החברה באירוע הארצי של "יד 2" בגני התערוכה.

בחברה מספרים על מגמת הולכת ומתגברת של כתבי כוונות וחוזים שנחתמים בכמויות גבוהות, ומצביעים על שחרור המילואימניקים בשבועות האחרונים כזרז משמעותי לחתימות. זאב אפשטיין: "כשאנחנו שואלים את הזוגות שחותמים מדוע הם עושים את זה דוקא עכשיו, התשובות שלהם מתפרשות על פני כמה סיבות: הצורך ביציבות, הרצון לממש את החלום לקניית דירה, מוטיבציה להתמסד, להעניק מקום רחב יותר למשפחה ועוד מגוון רחב של אמירות שתומכות את המהלך שלהם".

"טכנית לאנשים יש אפשרות עכשיו לחתום. כאלה שהיו מגויסים בחזית או בעורף חזרו הביתה ויכולים להתקדם אל עבר הדירה שחלמו עליה. שנית, אנשים באמת מחפשים יציבות. בית חדש מסמל יציבות שרבים מחפשים אחרי הטלטלה הרגשית שעברנו כולנו. וסיבה נוספת היא הורדת הריבית שהוביל בנק ישראל ממש לאחרונה, ועליית מחירים שצפויה ממש בקרוב. הרוכשים מבינים שזה הזמן לנצל את ההזדמנות לפני העליה".

ימי המכירות של חברת הרי זהב יתקיימו בתאריכים הבאים: 29.3 בקדם שבאבני חפץ,

5-6.4 אירוע נדלניישן של יד בגני התערוכה תל אביב, מומלץ לעקוב אחר הפרסומים בנוגע לימי מכירות נוספים

בהרי זהב מזמינים אתכם ליצור קשר ולהירשם לימי המכירות וכמובן לזכות בהטבות המיוחדות שיוענקו לזוגות שיגיעו להשתתף בהם

 

יכול להיות שזה יעניין גם חברים שלך?